8 Aralık 2012 Cumartesi

Çuçe'nin en sevdikleri

Benim en sevdiklerim sizlerle.Neyden çok memnunum?
:)
***
1- La  Roche Posay Anthelios SPF 50+ (46 TL)
Hepimizin yaz-kış kullanması gereken güneş kremi. Güvendiğim marka...
2.Excipial HYDRO - LİPO (5-10 TL)
Cilt doktorumun  bana tavsiyesi üzerine aldığım bi kremdir.Çok memnunum.Herkese tavsiye ediyorum, yüzümde ve vücudumda rahatlıkla kullanıyorum. HYRO'yu yazları , LİPO'yu kışları kullanıyorum:)
3.OH LOLA parfüm  (250 TL)
flörtöz‚ zeki‚ ışıltılı‚ gülüşü kaygısız‚ genç ruhu göz alıcı.Oh Lola canlı ve eğlenceli.Karşı konulmaz sofistike. Ama çok kalıcı değil maalesef:)
4.La roche Posay Effaclar H Köpük (40TL)
Gerçekten şiddetle tavsiye edebileceğim temizleme ürünüdür. Cildi yatışma özelliğinden dolayı hassas ciltler için uygundur:)
6. Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Roll-on Deodorant (10 TL)
Kokusu ve kalıcığı süper:)
7.Blistex MedPlus Naneli (8 TL)
Çoook memnunum soğuk kış günlerinin kurtarıcısı.:)
8. The body shop vücut kremleri
Kokularına bayıldığım kremlerim:)Üstelik kalıcı!:) Özellikle çikolata kahve favorim:)
9. L'oréal Arginine Direnç (10 TL)
Son zamanlarda saçlarımın dökülmesinden dolayı bakınıp bulduğum ve memnun kaldığım bir ürün. Her gün kullanıldığında gerçekten işe yarıyor.
10.Issey Miyake (255 TL)
 

 

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...