23 Kasım 2012 Cuma

Sıcacık Browni:)

 


Size mis gibi browni tarifi vereceğim. O kadar basit ki birazdan göreceksiniz...
Yoğun çikolatayı sevenler hemen bu tarifi not edin....:)


23.11.12 Perşembe
 
Malzemeler

 
>>150gr. yağ
>>300gr. şeker
>>50gr. kakao
>>150gr. un
>>1 paket vanilya
>>1 adet kare sütlü çikolata
 
 
 
 
 İlk önce sütlü çikolatamızı  bıçak yardımı ile kestiiimm!
 
 Bi kapta 4 yumurtayı karıştırıp, içine vanilya attım. ( az karıştırdım ki fazla kabarmasın istedim.)
 
Ayrı bi tencerede  yağı erittim, içine şekeri, kakaoyu attımm veeee karıştırdım. (kısık ateşşşşş)
Sonra içine unu atıp ocaktan aldım. (kuru oldu)
 Kırdığım yumurtaları ve kestiğim çikolatayı içine atıp iyice kaynaşmasını sağladım. İyi bir kıvam aldığında kalpli kaba döktümm...
 
Önceden ısıtılmış 190 derecede pişmesini bekliyoruzzzzz..(25dk)
 
ooooh missssssss...
Bu browninin yanında taze sıkılmış portakal suyunu tavsiye ediyorum.:P
 Afiyet olsunn ( ben yedim bile süper:)
 
   

3 yorum:

  1. bizede yaparsınmı bi ara ? :D

    YanıtlaSil
  2. icine kabartma tozu konuyor mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır.Eğeki kekin çok kabarmasını istersen yumurtaları çok çırpmalısın. kabarıklığı illa kabartma tozu ile değil,yumurtayı cok cırparakta verebilrisin :) sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...