28 Şubat 2013 Perşembe

DIY- Sevimli semsiye

SEVİMLİ SEMSİYE
~~
Merhaba herkese:) Günün kendin yap projesi çok basit! nereden çıktı bu iş, ilk önce ondan bahsedeyim sizlere. Ben balçova'da yaşıyorum. Ve burayı bilen bilir geneli yokuştur. Her sabah okula giderken dağ'a doğru yokuş çıkıyorum.( benim için ölüm gibi:) Rüzgarlı ve yağmurlu havalarda öyle bi esiyor ki şemsiye denen bişi kalmıyor, kırılıyor. Yani kısacası yakın zamanda böyle bi olay geldi başıma ve şemsiyen kırılınca bende yenisi aldım en sağlamından :) Eski şemsiyem çanta boyu şeklindeydi. (yani daha hasas) bu sefer baya sağlam bişey seçtim kendime. 
Ama şemsiye çok sade duruyordu. 
Evet, başlıyoruz:)

Malzemelerimiz
Aslında kullanılacak malzemeler biraz da nasıl bir tasarım yapacağınıza bağlı.

  Kuvvetli bir yapıştırıcıya ihtiyacınız olacak eğer yoksa elde dikiş yapabilirsiniz:)


 sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...