2 Şubat 2013 Cumartesi

Renk Renk desen desen :)

Eğer ki takı takmayı sevmiyorsan  aşağıdaki gibi şeker mi şeker şal ve eşarpları kombininde kullabilirsin.Zaten her kıyafete kolye yakışmıyor. (?)
 
Kış aylarındayız. Dolayısıyla havalar soğuk olduğu için kalın giyiniyoruz. İşte tam da zamanı olan şallar çıksın ortalığa!:) 
 
Mesela ben hiç boğazlı kazak giyemem , onun yerine kazaklarıma uyacak şallar takmayı tercih ediyorum. Hem boynumu koruyorum hemde çok şık oluyorum :P:) Özellikle bisiklet yakalı kazaklarımda şalı kullanmayı tercih ediyorum (çünkü bisiklet yakayı sade sevmiyorum.)  İlla bişey olucak boynumda.
 
Düz kazaklarınızda  desenli şallar çok şık duruyor. Kuru kafa şallara hala bayılıyorum. Aşağıda bir kaç örnek paylaştım :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...