20 Şubat 2013 Çarşamba

DIY - Yaka yapalım


       Bu günün konusu yaka yapımı.Bu yayınım çok geç olsa da yinede paylaşmak istedim sizlerle. Uzun zamandan beri takılan ve hoş duran aksesuar olan tasarım yakaları kendimizde yapabiliriz! Kısa bir süre önce yapmıştım bu çalışmayı. Çevrem tarafından çok sevilince 'dur ben bunu bi yayınlıyayım' dedim!:)  Artık sizde kendi yakanızı kendiniz yapabilirsiniz. 7 basit malzeme ve birazcık el işiyle bu iş olmuştur:) Geçelim artık işlemlere;


  • Keçe,
  • keçenin renginde kalın ip(boru boncuk kullandığım için ipi kesiyor,ben yaşadım siz yaşamayın,sinir bi durum:)
  • makas
  • kurdele
  • süslemek için boru boncuklar


Şekli tamamen size ait aslında. Ben keçeyi kendi boynuma göre kestim.

Keçeye istediğiniz deseni yapabilirsiniz. 
Çivi,inci,zımba,kum boncuk,taş... 
En son kurdeleyi de ucuna diktim.
Ben sade ve her şey ile uyan bir şey istedim.
Sonuç:)
Kendinize iyi bakın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...